OMA KORI On 0 artikkeleita, 0 »Katso kori
Asiakaspalvelu
témoignages
Kaunis, en kadu valintaani! Kiitos ja nähdään pian. Terveisiä koko verkkokauppatiimille.
   - Chantal VAN HAAF

Tässä on todistukseni: Tuhat kiitosta SKdiamant-tiimille tästä ylevästä renkaasta, joka toimitettiin turvallisesti. Suosittelen tätä verkkokauppakauppaa kaikille heidän timanttiensa laadusta ... Mme DE BARROS audrey (var)
   - Rouva DE BARROS audrey

Hei, Voitteko laittaa mielipiteeni sivustollesi? Kiitos Erittäin kaunis rengas, joka ansaitsee suurimmat korut poikkeuksellisen edulliseen hintaan. Sivusto, jota suositellaan sen ammattimaisuuden ja online-timanttien laadun vuoksi! Marika Meyer
   - Marika Meyer

Haluan kiittää avustanne ja ammattitaidostanne vastaamalla kyselyihini online-tilausprosessin aikana. Olemme erittäin iloisia siitä, että laitat leiman renkaaseen ja muutat kokoa ilman lisäkustannuksia. Odotamme innolla henkilökohtaisen sormuksen saamista. sydämellisesti
   - Ross

Ensinnäkin halusin kiittää teitä neuvoistanne, avustanne ja kärsivällisyydestänne timanttikorujen tilauksesta. Timantti on kaunis Pidän siitä erittäin paljon, sain sen tänään ja olen todella iloinen siitä, että olen tehnyt tämän koruostoksen verkossa arvokkaalla avullasi. Varmasti olen ravistellut budjettia hieman, mutta en kadu mitään. Toivon vilpittömästi, että tein oikean valinnan ja paljon ostamalla tämän timanttikorun verkossa. Kuuntelin mielihyvin. Kiitos vielä kerran vakavuudestasi, ja toivon tapaavasi pian.
   - M BOTELLA

Kiitos kaikesta ja olen erittäin tyytyväinen tähän timanttikorujen ostoon - varmista, että suosittelen online-korusivustoasi ympärilläni oleville, jotka tarvitsevat tuotteitasi vastaavia tarpeita. Parhain terveisin
   - Jocelyne luopuu

Vahvistamme online-korutilauksen vastaanottamisen ja tyytyväisyytemme tuotteisiin! Sinua kiittäen. Parhain terveisin. Thierry UMHAUER
   - Thierry UMHAUER

Sain tilaukseni lauantaina ja haluaisin ilmaista kiitollisuuteni. Sormus oli paljon parempi kuin kuvittelin sen olevan itse asiassa täydellinen. Palvelutaso oli korkeatasoista. Joten tästä suosittelen kauppasi muille ihmisille. Kiitos jälleen kerran terveisin
   - Adam Ola

Sain paketin viime yönä verkossa tilaamani korujen kanssa. Kiitos. Ystävällisin terveisin, Wissam
   - Wissam malloul

SAAMME PAKETIN, ETTÄ DIAMONDIRENGAS ON SUURI KIITOS SYDÄNNAISESTI
   - Sandrine PALANZUELA

Halusin ilmoittaa, että sain paketin eilen mukautetulla henkilökohtaisella renkaalla. Kiitos väliintulon nopeudesta. Hyvää päivänjatkoa.
   - Frédéric Baudry

Hei, paketti online-koruineen on saapunut, otin sen haltuuni tänään tyttäreni kautta. Timanttisormus on erittäin kaunis, odotus oli sen arvoista. Parhain terveisin
   - Jocelyne ZERROUKI

Olen erittäin tyytyväinen timanttikorujen tilaukseeni ja aion hankkia sinulle toisen muutaman kuukauden kuluttua. Kiitos ja hyvää juhannusta. Terveisin Rmks
   - Rose Marie Kubiak

Olen tyytyväinen vastaanotettuun timantti-vihkisormukseen, ei pettymystä. Kiitos luottamuksestasi ja suvaitsevaisuudestasi kolmannen kerran maksamisesta.
   - Francois Gardel

Timanttikorujen tilaus sai hyvin vastaan ​​... Erittäin tyytyväinen ... Terveisin Janie Dutilh
   - Janie Dutilh

Kiitos online-korutilauksen seurannasta, joka saapui minuun perjantaina 23. heinäkuuta 2010 kello 12. Luin sunnuntain sisällön, joka palaa lomalta: Tässä kommenttini, jonka voit tulostaa sinulle mainitsematta sukunimeäni: Erittäin hyvä hinta-laatusuhde tälle 0,50 karaatin timanttikorvakoruparille: kivet ovat erityisen hyvin leikattuja ja väri H erittäin kaunis. Joten kiitos asiakkaidesi tyydyttämisestä tähän pisteeseen, minua ei ollut tottunut edellisestä tilauksesta, joka tehtiin toisella sivustolla, jossa myytiin timanttikoruja verkossa. Sivustosi on siis minulle luotettava ja erittäin suositeltava viite. Ennen kaikkea, älä muuta mitään! Valérie A.
   - Valerie ALPHONSE

SAA KAIKKI TOIMINNONI VUONNA 2007, KAIKKI "SK Diamond" -TIIMI JATKAA SAAVUTTAMAAN UNELMAAN NÄIDEN IMETTYJEN DIAMONDIEN NETTISIVUILLA. PARHAIN TERVEISIN
   - BRIGITTE DELACHAT

Sain juuri timanttisormuksen, se on kaunista !!
   - Mahuet Cristal

Ilmoitamme sinulle verkkokorupaketin onnistuneesta vastaanottamisesta. Timanttisormus on kaunis. Kiitos asiakaspalvelulle, joka oli hyvä neuvoja. Rouva CLASSE D.
   - Dominique Classe

Sain vihdoin paketin, minun on sanottava, että timanttikorut ovat hyvin kauniita ja todellakin timantti on hyvin kauniita. Ei pettynyt. M Le Lan
   - Le Lan Thierry

Hei, onnittelut verkkokauppakaupastasi kuluttajasäännöstön ja etämyynnin lain noudattamisesta!
   - Denis BELHOMME (toimitusjohtaja Mutuelle Europe)

KIITOS SUUREN JA IHANAN DIAMONDIRENGASEN TOIMITUKSESTA, JOTKA AINOASTI SAAPUI JOULUISIIN KIITOS PAPAJOULUJEN !!!! NS VS toivoo onnellisia lomia samoin kuin ne, jotka ovat rakastettuja verkkokaupan joukkueellasi ja tervehtivät PERRIN BARSAMIANia
   - Therry Perrin Barsamian

HYVÄ VASTAANOTTAMINEN KORUTILAUKSISI. OLEN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN JA TEISIN TÄMÄN HYVÄN ILMOITUKSEN TÄMÄN VERKKOKORUKAUPPAAN. KIITOS PALJON AMMATTILAISUUDESTA
   - MARTINE RENY

Sir, olen saanut uuden korutilauksen verkossa. Halusin kiittää yritystoiminnastasi ja kertoa, että olen erittäin tyytyväinen lähetettyyn henkilökohtaiseen timanttiin. Nähdään pian. Parhain terveisin,
   - Olivier Le flaguais

Arvoisa herra, olen saanut todistuksen Yhdysvalloilta tänään. Kiitos avustasi Ystävällisin terveisin Sylvie Lambotte
   - Sylvie Lambotte

Olen saanut timanttisormuksen ja kiitos siitä. Teos on upea! Ilo silmille ja sydämelle. Olen tyytyväinen korujen ostamiseen verkosta ja haluaisin suositella korukauppaa monille ystäville. Parhain terveisin,
   - Olivier

Halusin kiittää teitä tehokkuudestanne, jonka olette osoittaneet lähettämällä tilaukseni timanttisormuksesta, joka saapui ajoissa. En kuitenkaan ole saanut kiven gemologiatodistusta, joten haluaisin tietää, milloin saan sen.
   - François POYET

Sain laatikon tänään ja kiitos siitä. Olen ilahtunut palvelustasi ja huolellisuudestasi, mutta kerroin ympärilläni oleville. Nähdään pian ehkä uuden ostoksen yhteydessä.
   - Didier Fournel

Timanttikorujen tilaus, hyvin vastaan ​​otettu, erittäin tyydyttävä. Kiitos paljon
   - Corinne GRIMALDI

Sain korutilaukseni verkossa, olen erittäin tyytyväinen kiven ja timanttisormuksen laatuun. Kiitos ja suosittelen verkkokauppasi ympärilläni oleville. Ystävällisin terveisin Jean-Marc Batilliot
   - Jean-Marc Batilliot

Sir, olen saanut pasianssini. Olen erittäin tyytyväinen tähän timanttikoruun. Kiitän sinua etukäteen. S SOLER
   - Eric Soler

Hei, en tiedä kuinka kiittää nopeudesta timanttitilaukseni toimittamisessa ... En missään tapauksessa aio tilata vihkisormustani sinulta (tiedän jo mikä malli!) Ja suositella korukauppa verkossa ystävilleni !!! Kiitos vielä kerran kaikesta. Sydämellisesti. Neiti Justino
   - Neiti Justino

Kiitos, nähdään pian sivustollasi lisää online-koruhankintoja varten!
   - Denis CARPENTIER

Olen saanut verkkokorutilaukseni ja tuote näyttää olevan yhdenmukainen online-koruja koskevan tutkimukseni kanssa. Olen tyytyväinen palveluunne ja kiitos toimitusaikojen noudattamisesta. Joten välitin maksusopimuksen. Pidän online-korusivustosi osoitteen. Hyvää uudenvuodenaattoa ja onnea tulevalle. Jean- Pierre SOKOLOFF
   - Jean- Pierre SOKOLOFF

Olen juuri saanut timanttisormuksen; Olen erittäin tyytyväinen ja kiitos paljon ammattitaidostasi ja palveluistasi. Ystävällisin terveisin Stéphanie LOPEZ
   - Stephanie LOPEZ

Vain lyhyt huomautus siitä, että online-korutilaukseni sisältävä paketti saapui talooni tänä aamuna ja olen juuri avannut sen. En ole pettynyt odottamaan, timanttisormukset ovat yksinkertaisesti upeita. Tällä hinnalla se on unelma. Kiitos, että teit minun. Olet juuri voittanut uskollisen asiakkaan. Nähdään ennemmin tai myöhemmin uudelle ... kimaltelevalle sijoitukselle.
   - Sylvie SEBAOUN

Halusin kiittää sinua ahkerasta työstäsi ja kuuntelusta online-tilausprosessin aikana. Timanttisormus saapui eilen ajoissa ja vastaa täysin odotuksiani. En epäröi hetkeä seuraavaa timantti- tai korutilaustani varten: käyn läpi Diamant-Anversin. Kiitos vielä kerran Terveisin
   - S. Leplat

Hei jälleen Hyvin vastaan ​​korutilaukseni verkossa tänään ja olen erittäin tyytyväinen ostokseeni. Kaikilla kiitoksillani Hyvin sydämellisesti Michèle Nicolas
   - michele nicolas

HELLO J ON HYVIN SAANUT KORUJEN, Hyvin tyytyväisiä ja erittäin onnellisia. KIITOS PALJON
   - Katia Sinama

Kiitos ongelmitta saadusta tilauksesta.
   - Maryse SCHOCH

Kiitos tilauksestani timanttikoruista. Olen saanut upeat korut poikkeuksellisen edulliseen hintaan ja olen iloinen. Hyvät terveiset. G DELMOTTE
   - Génèvieve Delmotte

Tilaukseni on juuri toimitettu. Se oli erittäin nopeaa. KIITOS jälleen verkkokorupalveluistasi.
   - DAVID

Sain juuri neljännen SKDIAMANT-tilaukseni - olen aina erittäin tyytyväinen online-korutilaukseeni - erinomaista vastinetta rahalle Sellaista timanttikorujen hintaa ei löydy muualta! Sivustosi on minulle luotettava viite online-koruhankinnoilleni. Toimitus 4 päivässä suunnitellusti. Erittäin ystävällinen ja ammattimainen UPS-toimittaja. Kiitos teille, en ole koskaan pettynyt. Nähdään pian sivustollasi. Harmi, ettei timanttiranneketta ole ... Ystävällisin terveisin, Jocelyne ZERROUKI
   - ZERROUKI

Paketti sai eilen täydellisessä kunnossa. Solitaire on täydellinen, kauniissa ympäristössä. Kiitos huomiosi korutilaukseni toimittamisessa.
   - Herra Bruno Boussiron

Mahtava! Toivosäde, kiitos paljon vakavuudestasi, kommunikoinnistasi ja omistautumisestani korutilaukseni toimittamisessa verkossa. David LUCAS
   - Davis Lucas

Kiitos, että toimitit timanttikorutilaukseni ajoissa. Timanttisormus on erittäin kaunis!
   - Tohtori Stéphane Zénou

Arvoisa vastaanottaja, olen iloinen voidessani vahvistaa verkkokauppani tilauksen nro. 2169. Halusin kertoa, että yrityksesi on tähän mennessä antanut minulle täydellisen tyydytyksen sekä puhujien reagoivuuden vuoksi vastaamaan moniin kysymyksiini (!) Että timanttikorujen toimitusaikoihin. Jos minua pyydetään antamaan mielipide palvelustasi, se on erittäin myönteistä. Kiitos kaikille tästä yhä harvinaisemmasta "asiakaspalvelusta", erityisesti minun kaltaisilleni "pienille asiakkaille". Ystävällisin terveisin, Sandrine Bonastre
   - Sandrine Bonastre

Timanttisormus sopii minulle erittäin hyvin. Kiitos nopeudestasi.
   - Marie-France UMHAUER

Tilaa tänään hyvin vastaan, erittäin kaunis timanttisormus. Kiitos
   - Michel Rivella

Sain pasianssini vastineeksi timantin vaihdolla. Paljon kiitoksia tästä timanttitilauksesta. sydämellisesti
   - Gosset Dominique

Toimitin timanttikorujani tänään 18. tammikuuta 2012. Kiitän vilpittömästi timanttien laadusta: ne ovat upeita. Erittäin tyytyväinen tähän tilaukseen. Kiitos paljon.
   - Isabelle DESBOIS

Sain vain tilauksen (DIAMONDIRENGASTILAUS NRO 3279) DIAMONDIRENGASI ON KOKOONSA TÄYDELLINEN JA KAUNIS KAIKKI KIITOKSENI
   - Rouva BEKAERT MARTINE

Sain timanttisormuksen ajoissa! Kiitos, että noudatit tätä määräaikaa. Henkilökohtainen rengas on erittäin kaunis ja sitä on arvostettu. Kiitos vielä kerran, Terveisin
   - Frédéric Le Brigand

Olin erittäin tyytyväinen palvelukseesi ja aion tilata vihkisormukseni hieman myöhemmin verkkokaupastasi. Hyväksy parhain terveisin Souadia Sonia
   - Souadia Sonia

Sain juuri tänään Fedex-paketilla tilaukseni koruista verkossa, nimittäin pasianssirengas. Minä ja mieheni haluamme onnitella sinua ammattitaidostasi: timanttisormukseni on loistava, sekä kiilto että sen viimeistely. Nähdään pian tulevista timanttiostoksista! Armelle ja Alain RUYS
   - Armelle Ruys

turvallinen maksu
UKK

YRITYS

1. Kuinka monta vuotta sinulla on kokemusta alalta?
Deblinger-konsernin Diamant-Anvers-divisioona on yli seitsemän sukupolven perheyritys, joka on erikoistunut luomiseen
sekä korujen ja timanttien valmistus. Erittäin ammattitaitoisen työvoiman ja kansainvälisen jakeluverkoston ansiosta yritys on tällä hetkellä alan johtava.

2. Miksi hintasi ovat kilpailukykyisempiä kuin jalokivikauppiaallani ja muilla online -myyjilläni? Miten onnistut myymään melkein tehtaan hinnalla?

Diamant-Anvers on korujen ja timanttien valmistaja, ja sillä on erittäin tehokas jakeluverkosto.

3. Mistä timanttisi tulevat? Ovatko ne veritimantteja?
Diamant-Anversilla on useita tehtaita ympäri maailmaa ja se edustaa 7%: n markkinaosuutta maailmanlaajuisesti, mikä tarkoittaa, että meillä
säästää kustannuksia. Yksikään timantteistamme ei ole konfliktimaista.

4. Missä yrityksesi sijaitsee ja miten sinuun otetaan yhteyttä?
Pääkonttorimme sijaitsee Lontoossa ja sivuliikkeitä Pariisissa, Antwerpenissä, New Yorkissa, Japanissa ja Kiinassa.

Alta löydät yhteystietommeSuomissa:
149 Avenue du Maine
Paris 75014  
Puh: 0800904603 - Ilmainen puhelu



Aikataulu:
Maanantaista perjantaihin: klo 9–30
Suljettu lauantaina ja sunnuntaina
Asiakaspalvelu: maanantaista perjantaihin klo 9–21)

Saat lisätietoja sivuliikkeistämme ympäri maailmaa napsauttamalla Profiili -linkkiä.


5. Kuinka ottaa sinuun yhteyttä?
Neuvonantajamme ovat käytettävissänne.
Sinun tarvitsee vain soittaa numeroon 0800 904 603 tai lähettää sähköpostia
osoitteessa contact@diamant-anvers.com.


6. Kuinka onnistut saavuttamaan tällaiset tavoitteet niin alhaisilla kustannuksilla?
Seitsemän vuosikymmenen kokemuksen ja pätevän työvoiman ansiosta Diamant-Anvers.fi voi toteuttaa unelmasi ja muuttaa ne
tyylikkääksi koruksi, jota vaalit tulevina vuosina.

7. Onko Diamant-Anvers-yritys rekisteröity kauppa- ja yritysrekisteriin?
Kyllä, koska haluamme toimintamme olevan täysin avointa.
SIRET:
504 466 111 00011
Yhteisön sisäinen alv-numero: FR 775 044 66111


8. Kuinka tilaan ja lopetan tilaajaluettelot?
Napsauta Rekisteröidy tai Peruuta tilaus

TOIMITUS JA TOIMITUS

1. Miten tilaukseni lähetetään?
Manner-Ranskassa tapahtuvien lähetysten osalta teemme yhteistyötä UPS: n tai Fedexin kanssa ja toimitamme yhden päivän toimituspalvelun
avattava.
Kansainvälisissä lähetyksissä käytämme Fedexiä, joka tarjoaa vakuutuspalvelun, jos paketti katoaa, varastetaan tai vahingoittuu.

2. Voinko saada tavarani alle 5 työpäivän kuluessa?
Joo. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilaamista, joka ilmoittaa sinulle, jos tilauksesi voi
priorisoida ja toimittaa 5 työpäivän kuluessa varaston saatavuudesta riippuen. Ilmoitamme päivämäärän
erityinen toimitus mahdollisimman pian.
Ota yhteyttä osoitteeseen
0800 90 46 03 (ilmainen numero)  


3. Voinko noutaa tilaukseni henkilökohtaisesti?
Joo. Tarjoamme tätä palvelua tietyissä tapauksissa. Ota yhteyttä neuvonantajiin, jotka vahvistavat, onko tämä mahdollista ennen
ostoprosessin viimeistelemiseksi.
Merkitse hyväksymiskoodi kommenttikenttään vaiheessa 1/4 verkko-ostoksesta.
Sinun on varattava aika etukäteen sopiaksesi päivämäärästä ja kellonajasta, jolloin otat vastaanoton
ja sinun tulee tuoda henkilöllisyystodistus (ajokortti tai passi).


4. Kuinka voin seurata tilaustani?
Lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostilla, jossa on arvioitu toimituspäivä. Tämän jälkeen voit tarkastella tilauksesi tilaa (valmistus, toimitus).


5. Kuinka voin seurata tilaukseni lähetystä?
Lähetyspäivänä saat sähköpostin, jossa kerrotaan lähetyksen numero ja kuljetusyrityksen nimi. Sinulla ei ole
vain napsauttamalla yhtä alla olevista linkeistä.
Seuranta UPS: ssä
Seuraa ja seuraa FedExissä


6. Voinko vastaanottaa tilaukseni eri osoitteeseen kuin laskutusosoite?
Jos haluat vastaanottaa paketin eri osoitteeseen, ei ole ongelmaa. Turvallisuussyistä
pyydämme sinulta joitain tietoja, jotka lähetetään sinulle sitten sähköpostitse.


7. Mitä riskejä kuljetuksen aikana on?
Lähetyksemme on vakuutettu varkauksilta, vaurioilta ja menetyksiltä.


8. Onko ostokseni verovapaa, jos ostan ulkomailta?
Joo. Vain jos laskutusosoite on ulkomainen osoite. Tässä tapauksessa sinun on otettava meihin yhteyttä osoitteessa
+0800 904 603 XNUMX Tilata
.


9. Miten tavarat pakataan? Onko paketti huomaamaton?
Haluamme suojata ostoksesi ja samalla esitellä sen sinulle mahdollisimman tyylikkäästi laatikossa.
jalokiviksi. Ostoksesi lähetetään sinulle suojatussa kirjekuoressa. Jokaista lähetystä käsitellään erittäin huolellisesti.
Varkaiden houkuttelemiseksi Diamant-Anversin nimi ei näy pakkauksessa.

MAKSAMINEN

1. Onko verkko -ostoprosessi turvallinen?
Useimmat ihmiset ovat hieman skeptisiä verkko -ostamisen suhteen, varsinkin kun kyse on kalliista tuotteista.
Diamant-Anversin turvallisuus on etusijalla. Olemme ottaneet käyttöön validointiprosessin varmistaaksemme, että asiakkaamme voivat turvallisesti surffata verkossa:

a) https: kun pääset toimitus- ja maksutietovaiheisiin, osoiterivi muuttuu osoitteesta http osoitteeseen
HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure), yhdistelmä perinteistä HTTP: tä ja SSL: ää (Secured Socket Layer),
käytetään estämään vilpillistä toimintaa ja varmistamaan, että verkkosivusto kuuluu turvalliseen lähteeseen.
SSL -varmenne helpottaa kaikkia yksityiskohtia puolestasi.
Diamant-Anvers on myös rekisteröity alla kuvattujen kumppaneiden kanssa.

b) PCI (Payment Card Industry): joka antaa korttimaksuja koskevia suosituksia ja antaa tietoja
voimassa olevat turvallisuusstandardit. Organisaation perusti American Express, Discover Financial Services, JCB
International, MasterCard Worldwide ja Visa, Inc.

2. Mitkä ovat hyväksytyt maksutavat?
Hyväksymme monia maksutapoja:
- Luotto- / maksukortit: Hyväksymme useimmat yleisimmät luotto- ja maksukortit paitsi American Express -kortit.
- PayPal: jos sinulla on PayPal -tili ja tunnet olosi mukavammaksi käyttämällä tätä maksutapaa, sinä
sinun tarvitsee vain suorittaa maksu, lähettää meille tiedot sähköpostitse ja me toimitamme sinulle
tilattu.
- Pankkisiirto: turvallinen ja kätevä tapa korkeisiin tapahtumiin. Jos haluat maksaa pankkisiirrolla, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen contact@Diamant-Anvers.fi tai soita meille numeroon 
0800 (määrä
vapaa Manner -Ranskasta) ja helpotamme
pankkitiedot sekä siirron yhteydessä noudatettavat ohjeet.
- Maksu tavaroiden vastaanottamisen yhteydessä: Tilisi veloitetaan vasta, kun tavarat on vastaanotettu. Tarjoamme maksutiloja 3–60 kertaa (korkoineen). Huomautus: Tämä palvelu on saatavilla vainSuomissa asuville asiakkaille.
- Wirecard Bank: kaikki tapahtumat kaikista maista
- Tarkistaa

3. Verkkomaksujärjestelmä ei hyväksy korttiani. Mitä voin tehdä ?
Älä huoli. Tämä johtuu varmasti kirjoitusvirheestä syöttäessäsi tietoja.
- Kortin haltija: kirjoita nimi sellaisena kuin se näkyy pankkikortilla
- Kortin numero
- Turvatunnus: viimeiset 3-4 numeroa, jotka näkyvät luottokorttisi takana.
- Postinumero: laskutusosoitteen postinumero saattaa olla virheellinen.
Voit tarkistaa nämä tiedot ja korjata ne ostoprosessin loppuun saattamiseksi.

Joissakin tapauksissa pankkikortti hylätään seuraavista syistä:
- Pankki hylkäsi: Pankki voi estää tapahtuman, jos tapahtuman summa ylittää rajasi
tai jos korttia ei ole käytetty pitkään aikaan. Molemmissa tapauksissa ja turvallisuutesi vuoksi pankki estää automaattisesti pankkikortin petosten ja varkauksien välttämiseksi.
- Pääkortin turvakoodi / VISA -vahvistuskoodi: verkkopankkipetosten torjumiseksi pankit ovat ottaneet käyttöön uuden tuotteen, joka sisältää tämän koodin käyttöönoton, kun ostat verkossa. Muista, että sinulta kysytään ennen korttitietojen syöttämistä. Jos olet unohtanut sen, ota yhteyttä pankkiisi osoitteessa
numero, joka näkyy pankkikortin takana. Neuvonantaja kysyy muutamia turvakysymyksiä kortin valtuuttamiseksi. Älä huolehdi tilauksestasi, se tallennetaan automaattisesti ostoskoriin
d'achat.

4. Kuinka nopeasti minulle maksetaan korvaus?
Kaikki riippuu käytetystä maksutavasta, voi kestää 8–10 arkipäivää, ennen kuin hyvitys näkyy pankkitililläsi. Pankkisiirrot ja sekit korvataan sekillä yrityksen nimissä.
Korun vaihtaminen voi kestää 2–3 viikkoa suunnittelusta riippuen.
Katso 30 päivän hyvitysehdot -osiosta.

5. Miten saan verovapautustodistuksen?
Arvonlisäveroa sovelletaan kaikkiin sivustollamme tehtyihin tilauksiin. Kaikki tuotteemme sisältävät arvonlisäveron. Euroopan unionin ulkopuolella asuvien asiakkaiden tekemät ostokset.

6. Onko minulla oikeus verovapautukseen?
ALV kerätään kaikissa Euroopan maissa. Jos asut Euroopan unionin ulkopuolella tai verovapaassa maassa, ota meihin yhteyttä osoitteessa
0800 (ilmainen numeroSuomista ja neuvonantajamme auttavat sinua tekemään ostoksesi puhelimitse.

7. Tarjoatko alennuksia?
Ilmoitamme kaikista tarjouksistamme sähköpostitse.

8. Tarkistatko kilpailijoiden hintoja kohdistaaksesi itsesi?
Joo. Diamant-Anvers on ylpeä voidessaan tarjota sinulle takuun kilpailukykyisistä hinnoista. Itse asiassa, koska meillä on oma tehdas ja pätevä työvoima, jolla on yli kolmen vuosikymmenen kokemus, voimme tarjota
parhaat hinnat.
Kulta ja timantit vaihtelevat kuitenkin suuresti - hinta voi vaihdella hieman.
Jos löydät halvemman tuotteen muualta, teemme kaikkemme yrittääksemme sovittaa saman hinnan samankaltaiselle tuotteelle. Sinun tarvitsee vain lähettää meille sähköpostia osoitteeseen contact@Diamant-Anvers.fi.

9. Milloin maksu tulee voimaan luottokortillani?
Pankkikortti luo eräänlaisen varjon pankkitilillesi, mikä tarkoittaa, että pankki pelottaa
tätä tapahtumaa. Heti kun olet suorittanut maksun, pankkisi hyväksyy tämän tapahtuman summan. Sopimus
lopullinen maksu suoritetaan 2–3 päivän kuluessa, ja se näkyy pankkitiliotteessasi, kuten Diamant -Anvers tai Directglobe -ryhmä.

Toisaalta maksutapa tavaroiden vastaanottamisen jälkeen heijastaa tapahtumaa vasta, kun tavarat on toimitettu.

TUOTTEET

1. Onko korullasi tunnusmerkki?
Tunnusmerkit ovat todiste metallin puhtaudesta ja hienostuneisuudesta, joka määritetään metallin testitestillä.
"Rekisteröityjen tavaramerkkien" ja "tavaramerkkien" välillä on ero. Tunnusmerkki osoittaa, että tuote on testattu riippumattomassa laboratoriossa, ja se takaa, että se täyttää jalometallipitoisuutta koskevat standardit, joita kutsutaan myös hienousasteeksi.
Tavaramerkit ja valmistus ovat sen sijaan merkki valmistajan henkilöllisyydestä. Diamant-Anversissa kaikki tuotteemme on leimattuSuomin lakien mukaisesti.


2. Mitä sertifikaatteja annat tuotteille?
GIA / IGI / HRD / EGL ja GIE
Diamant-Anvers haluaa, että hyödynnät laadukkaat timanttimme täysimääräisesti erittäin kilpailukykyiseen hintaan.
Siksi tarjoamme sertifikaatteja erikoistuneilta organisaatioilta, kuten GIA / IGI ja EGL.
Timanttivalmistustodistuksen myöntää asiantuntija -gemologimme ja riippumaton laboratorio. The
kaksi sertifikaattia käyttää samoja luokituskriteerejä. Ainoa ero on, että todistus
riippumaton laboratorio tunnustetaan maailmanlaajuisesti, kun taas Esskayn myöntämä todistus on myös todiste
timantin aitoudesta valmistajan ja asiakkaan välillä.
EGL: llä (European Gemological Laboratory) on laboratorioita ympäri maailmaa, kun taas GIA (Gemological
Institute of America) ja IGI (International Gemological Institute) ovat vain muutamissa maissa; mikä vaikuttaa timanttien ja niiden sertifikaattien saatavuuteen sekä lopulliseen hintaan. Sertifioimattomat timantit ovat helppoja
löytää ja edullisempia kuin sertifioidut.


3. Haluaisin korvata kadonneen kihlasormuksen ja olen kiinnostunut yllä olevasta suunnittelusta, mutta se riittää
On vaikea saada käsitystä kiven koosta verkossa. Voitko auttaa minua saamaan tarkat mitat timantti?
Tietenkin sinun tarvitsee vain etsiä Muotoja -osiosta saadaksesi kaikki tarvittavat tiedot timanteista.
(niiden koko, karaatti ...).


4. Kuinka pakkaat pakkauksen?
Meille tärkeintä on lähetyksen turvallisuus, ja haluamme myös tarjota asiakkaillemme yleiskatsauksen lähetyksestä
rakkautesi arvoinen jalokivi. Lähetyksesi lähetetään suljetussa kirjekuoressa. Asiakaspalvelumme käsittelee jokaista tilausta huolellisesti ja huolellisesti.
Huomautus: Yrityksen nimi Diamant-Anvers ei näy ulkokuoressa varkauden välttämiseksi.


5. Voinko kaivertaa koruni? Mikä on hinta ja kuinka monta merkkiä voin kaivertaa?
Voimme kaivertaa korusi valitsemasi mallin mukaan.
Rajoituksessa on 25 merkkiä, ja kaikissa tulosteissamme käytetään vakiokirjasinta. Tarjoamme tämän palvelun ilman lisämaksua ja viive on 3-4 lisäpäivää. Älä epäröi lähettää meille sähköpostia
tilauksesi ja kaiverretun viestin, jotta voimme vahvistaa mahdollisimman pian mahdollisuutesi suorittaa tämä palvelu jalokivellesi.
Huomautus: Kaiverrettua korua ei palauteta; kaiverretun renkaan kokoa ei voi säätää kaiverruksen jälkeen.


6. Voitko laittaa kiillotus- tai mattakerroksen valmiisiin koruiini?
Ei ole mitään ongelmaa. Sinun tarvitsee vain lähettää meille pyyntösi tiedot osoitteeseen contact@Diamant-Anvers.fi, ja me helpotamme tätä palvelua sinulle ilman lisäkustannuksia.


7. Työskenteletkö Palladiumin tai Rose Goldin kanssa?
Meillä on tilattavissa joitain Palladium- ja ruusukultaisia ​​tuotteita. Sinun tarvitsee vain soittaa meille yllä mainittuun numeroon, ja neuvonantajamme ilmoittavat sinulle näiden tuotteiden saatavuudesta ja hinnoista.
Huomaa: toimitusaika voi olla 3-5 päivää.


8. Annatko asiantuntemustodistuksen?
Jos voit vakuuttaa kotisi ja henkesi, miksi et vakuuta korusi?
Diamant-Anvers antaa sinulle asiantuntemustodistuksen, joka sisältää kaikki koruostoksesi siltä varalta, että haluat ottaa vakuutuksen. Tämä sertifikaatti sisältää kaikki tuotteeseen liittyvät tiedot (karaatteja, puhtautta, väriä, metallia jne.). Tämä palvelu on ilmainen ja sitä käytetään korujen vakuuttamisen lisäksi myös aitoustodistuksen helpottamiseen.


9. Kuinka tilata? Voinko tilata puhelimitse?
Varma. Otamme vastaan ​​tilauksia puhelimitse, ja tätä ostomenetelmää suositellaan asiakkaille, jotka haluavat lisäohjeita ostoprosessin aikana. Sinun tarvitsee vain soittaa meille numeroon
0800 (ilmainen puhelu
Manner -Ranskasta); neuvonantajamme auttavat sinua mielellään.
Tarkkailuaikamme ovat maanantaista perjantaihin klo 9–30 ja sunnuntaina klo 17–30.
Huomaa: Tarjoamme lyhennys- ja luottolimiittejä.


10. Voinko peruuttaa tilaukseni?
Diamant-Anversissa voit peruuttaa tilauksesi 30 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottopäivästä.
Jos haluat peruuttaa tai palauttaa ostoksesi, sinun tarvitsee vain soittaa yhdelle neuvonantajistamme numeroon
0800
Saat lisätietoja palautusten ja palautusten ehdoista napsauttamalla 30 päivän vaihto-hyvityskäytäntö-osiota.
Huomautus: Kun tuote on lähetetty, peruutus astuu voimaan, kun se on palautettu Diamant-Anversille ja laaduntarkastajamme ovat varmistaneet, että jalokivi on hyvässä kunnossa.

11. Voinko tilata henkilökohtaisia ​​koruja teiltä?
Voi tapahtua, että rakastut koruun; tehtävämme on tehdä kaikkemme tämän unelman toteuttamiseksi ja tämän jalokiven tekemiseksi.
Diamant-Anvers tarjoaa suunnittelupalvelua asiakkailleen, jotta voimme mukautua mahdollisimman hyvin tarpeisiisi ja toiveisiisi ja muuttaa ne laadukkaiksi ja kestäviksi helmiksi.


12. Onko timanttisi peräisin konfliktitimanttikaivoksista?
Kaikki timanttimme on hankittu laillisista lähteistä, joita hallitsee maailmanlaajuisesti taistelusta vastaava elin
näiden timanttien kauppaa vastaan: Kimberly -prosessin sertifiointijärjestelmä.
Pankkikortti luo eräänlaisen varjon pankkitilillesi, mikä tarkoittaa, että tämä tapahtuma pelottaa pankkia. Heti kun olet suorittanut maksun, pankkisi hyväksyy tämän tapahtuman summan. Lopullinen sopimus maksusta tehdään 2–3 päivän kuluessa, ja se näkyy tiliotteessasi, kuten Diamant-Anvers tai Diamant-Anvers. Toisaalta maksutapa tavaroiden vastaanottamisen jälkeen heijastaa tapahtumaa vain kerran
toimitetut tavarat.

TUOTTEEN PALAUTUS JA PALAUTUS


1. Mikä on vaihto -hyvityskäytäntösi? Voinko muuttaa karaatin painoa, kirkkautta, väriä, metallia ja hyötyä 30 päivän viiveestä?
Diamant-Anvers tarjoaa 30 päivän ajan tuotteidemme palautusta ja hyvitystä varten tavaroiden lähetyspäivästä alkaen.
Henkilökohtaisia ​​ja yllä mainittuja tuotteita ei voi palauttaa ja hyvittää, ellei niissä ole valmistusvirhettä. Esimerkiksi: antiikkista kihlasormusta voidaan muokata lisäämällä tai poistamalla timantteja, mutta näiden muutosten jälkeen niitä ei voi palauttaa.
Räätälöityjä tuotteita, jotka on tilattu suoraan neuvonantajiltamme, ei voi palauttaa.
Tuotteet, joissa on 2 karaatin tai suurempia timantteja, eivät ole palautettavissa.
Koruja, joissa on merkintä, ei voi palauttaa. Esimerkiksi: "Forever" -merkittyä sormusta ei voi vaihtaa tai palauttaa, koska näitä kaiverrettuja jalokiviä ei voi muuttaa eikä niitä siksi voi myydä uudelleen.

Kaikki tuotteemme (paitsi edellä mainitut) voidaan ottaa takaisin / hyvittää 30 päivän kuluessa lähetyspäivästä.

Huomaa: Jos haluat palauttaa tavarat, pakkaa ne uuteen pakkaukseen.
Colissimo tarjoaa kuljetuspalvelun, joka on vakuutettu tavaroille niiden kokonaisarvolle. Muita jalokivikauppiaita kuin Diamant-Anversin käsittelemiä tai muuttamia tavaroita ei voida hyväksyä. Älä mainitse Diamant-Anvers pakkauksessa, kun palautat tuotteen. Diamant-Anvers ei ota vastuuta pakkauksen varastamisesta tai katoamisesta.

2. Kuinka kauan korvaus kestää?
Palautus tulee voimaan kerran:
- Diamant-Anvers on vastaanottanut tuotteen moitteettomassa kunnossa ja kaikki mukana olevat asiakirjat ja todistukset
- Laatuasiantuntijamme ovat tarkastaneet tuotteen ja saaneet hyväksynnän.
Hyvitys näkyy käytetyssä maksutavassa riippuen tiliotteessasi 8-10 arkipäivän kuluessa.
Toimitusajat vaihdettaessa ovat noin 10 päivää mallista riippuen.

3. Sain juuri sormukseni ja se on liian iso - liian pieni. Haluaisin muuttaa sen, mitä minun pitäisi tehdä?
Älä huoli, seuraa vain 30 päivän vaihtokäytäntö -osiossa annettuja ohjeita ja palauta sormus ja tarkka sormen koko. Lähetämme sinulle uuden renkaan mahdollisimman pian.
Huomautus: Jos tilasit väärän rengaskoon, sinun on maksettava lisämaksu, joka veloitetaan sinulta, kun palautat sormuksen.
Jos sait väärän rengaskoon, se kiinnitetään sormellesi ja lähetetään takaisin mahdollisimman pian.
Full Eternity -alueen renkaiden kokoa ei voi muuttaa; sinun on tehtävä toinen tilaus.

4. Pidin todella Full Eternity Ring -mallista, mutta en tiedä kokoa, mitä minun pitäisi tehdä?
Lähetä meille täydellinen osoitteesi sähköpostitse, niin lähetämme sinulle ilmaisen sormimittarin postitse. Käytä sitä ennen tilaamista.

5. En pidä juuri ostamastani tuotteesta, voinko muuttaa sen?
Varma ! Jos et jostain syystä ole tyytyväinen ostokseesi, tarjoamme sinulle mahdollisuuden muuttaa sitä.
Huomaa: kaiverrettuja esineitä ei voi vaihtaa.

6. Vaihdettavat tavarat
Tarkista tuotteissa virheet heti saatuaan ne. Ilmoita meille ongelmasta 30 päivän kuluessa toimituspäivästä ja vaihdamme tuotteen ilman lisämaksua. Palautettavan tuotteen tulee olla hyvässä kunnossa ja käyttämätön.
Koruja, jotka eivät ole Diamant-Anversin muokkaamia, ei hyväksytä. Palautettuja ja virheellisesti pakattuja ja 30 päivän määräajan jälkeen lähetettyjä tuotteita ei hyväksytä.

Tekijänoikeus © Diamant-Anvers.fi